مکتب گشت پاو وینت

بسم الله الرحمن الرحیم جلسات آینده مکتب عاشورا چهارشنبه دوم اردیبهشت - چهارشنبه نهم اردیبهشت
خیابان 17 شهریور خیابان پاک - خیابان قدیر کاشانی - منزل آقایان زالی و کریم زاده ساعت شروع هشت شب -------------------------- روابط عمومی هیات مکتب عاشورا
یادگار گفت: آقای هاشمی به مردم باور داشت و در مکتب این نکته را خوب یاد گرفته بود که همه… پاو وینت معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار شامل 3 پاو وینت 39 و 65 و 96 اسلایدی دسته بندی معماری بازدید ها 0 فرمت فایل rar حجم فایل 20447 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 3  پاو وینت معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار گزارش تخلف برای پاو وینت معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار پاو وینت معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار فروشنده فایل کد کاربری 25253 تمام فایل ها کاربر پاو وینت معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار

شامل 3 پاو وینت 39 و 65 و 96 اسلایدی 1-معماری ارگانیک و رایت.ppt 2-معماری ارگانیک و خانه آبشار.pptx 3-معماری ارگانیک.ppt
گزیده ای از مطالب اسلایدها : فهرست:
- معماری ارگانیک
- معرفی آثار معماری ارگانیک
- فرانک لوید رایت
- معرفی آثار فرانک لوید رایت
- خانه آبشار معماری ارگانیک: معماری ارگانیک یا طبیعت وار یک فلسفه در معماری است که به ترویج هماهنگی بین عادت های انسانی و طبیعت می پردازد. معماران معروف معماری ارگانیک: فرانک لوید رایت،آنتونی گائودی،فرانک فرنس ، لوئیس سولیوان هوشنگ سیحون ،پاسبان، مهرداد ایروانیان در دو دهه آ قرن 19 در شیکاگو تعدادی ان سازه و جوان وجود داشت که عمدتا تحصیل کرده اروپا و شرق امریکا بودند که مکتب شیکاگو را بنیان نهادند.
اولین مطرح در این مکتب ویلیام لی بارون جنی بود که در سال 1868 کت با عنوان اصول و عمل در معماری را تحریر کردکه این نسخه جز ء اولین مدارک معماری مدرن به شمار می آید.
شرکت آدلر و سالیوان دیگر شرکت مهم در مکتب شیکاگو محسوب می شد که لویی سالیوان معروف ترین معمار این سبک یکی از مدیران ای شرکت بود. وی برای اولین بار شعار فرم طابع عملکرد را که از شعارهای محوری معماری مدرن است مطرح کرد. فرانک لویید رایت اولین تجربه حرفه ای خود را در دفتر آدلروسالیوان ب کرد و همواره برای دو نفر ذکر شده احترام خاص قائل بود او سالیوان را به عنوان محبوب و از آدلر به عنوان کهن سرو بزرگ یاد میکرد البته رایت مقید به این مکتب باقی نماند و پس از جدا شدن از آدلر و سالیوان با اجرای خانه روبی (1909)بنیان گذار سبکی از معماری شد که وی را به شهرت جهانی رساند. پاو وینت معماری ارگانیک و تحلیل گرافیکی خانه آبشار
روز یکشنبه مورخ (2/8/1395) ریاست حفاظت محیط زیست و ریاست محترم معارف ولایت هرات با سهم گیری دو جانبه طبق تفاهمات قبلی جهت ترویج فرهنگ شمند محیط یست پروگرام اطلاع رسانی محیط زیستی را برای شاگردان مکتب میر عبدالواحد شهید ارائه نمودند. شاگردان تعهد سپردند در آینده آموزش های فراگرفته شده را در محل زندگی خویش تطبیق و عملی سازند

نگاهی به برنامه روزانه آیت الله بهجت(ره) آیت الله العظمی بهجت، آن عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر که بخش مهمی از عمر با برکت خود رادر نجف اشرف و در جوار حرم مطهر حضرت المؤمنین علیه السلام سپری کرد و از مرتبه معنوی و معرفتی سیّد العرفاء المتألهّین، آیت اللّه سیدعلی آقا قاضی طباطبایی و مکتب فقهی و اصولی آیت اللّه محقق غروی اصفهانی و دیگر فقیهان و بزرگان حوزه های علمیه نجف اشرف و قم بهره ها برد، در طول نزدیک به یک قرن عمر با برکتش، نفوس مستعده و علاقمندان به سلوک عرفانی و عاشقانِ معنویّت و اخلاق را از مکتب اهل البیت علیهم السلام بهره مند و شاگردانی فاضل و مهذب تربیت کرد. همیشه راهی برای تقلب وجود خواهد داشت! تقلب تاریخچه تقلب از جایی شروع می شود که حسن کچل برای نخستین بار به مکتب رفت. از بد ماجرا، همان روز امتحان ماهیانه ک ن مکتب بود؛ لیکن حسن کچل از روی تنبلی چشمان چپش را بر روی ورقه ی همزاد انداخت تا نکته ای بس ارزشمند از ورقه ی فوق الذکر دشت کند. این بود که اولین تقلب تاریخ بشری رقم زده شد. البته این تقلب باروش های بسیار ابت (در مقابل ترفند های کنونی) صورت گرفت. بدین ترتیب که حسن با کلی زور زدن خود را به بالای ورقه ی همزاد رسانید و خیلی راحت مطالب را کش رفت. از آن به بعد تقلب دوران طلایی خود را آغاز کرد. ادیان ابراهیمی تورنتو کانادا در بازدید از آثار هنری نگار مکتب خانه، این آثار را هم پایه آثار هنری بزرگ جهان توصیف کرد. حاج خلیفه عبدالعزیز، فرزند صوفی عبدالرشید، در سال 1306 هـ . ش در روستای سوران در شهرستان تایباد به دنیا آمد. در سن 6-7 سالگی راهی مکتب گردید و علوم مقدماتی را در مکتب خانه های آن زمان به پایان رساند. با آمدن مشایخ طریقه نقشبندیه به ایران، به دست مبارک حضرت حاج محمّد قیوم جان(رح) بیعت کرد و به سیر و سلوک و فراگیری آداب این طریقه عالیه و به ذکر و فکر و تزکیه قلب و روح پرداخت. همچنین به دیار پرچمن افغانستان سفر کرد تا رشته محبّت خود به این خاندان را مستحکم نماید.... زورخانه، خانه نیرومندی، آیین همت، پرورش روحیه سخاوت، جوانمردی، میهن دوستی و مکتب تربیت پهلوان است که بر اساس اسناد و مدارک تاریخی ریشه ای چند هزار ساله در سرزمین ایران دارد.

چرا عزاداری برای حسین (ع) پس از این همه سال؟

پاسخ مطهری:
پیشوایان دین از زمان پیغمبر اکرم و زمان ائمه اطهار علیهم السلام دستور اکید و بلیغ داده ‏اند که باید نام حسین بن علی علیه السلام زنده بماند، باید مصیبت حسین بن علی هر سال تجدید بشود، چرا؟ بحث در این «چرا» است.

حسین علیه السلام مکتب عملی در تأسیس کرد و نمونه عملی قیامهای اصلاحی است. خواستند مکتب حسین زنده بماند، خواستند حسین سالی یک بار با آن نداهای شیرین و عالی و حماسه انگیزش ظهور پیدا کند، ... خواستند تربیت حسینی زنده بماند و پرتوی از روح حسینی در این ملت بتابد...

حیات و زندگی شما بستگی به این حادثه دارد، انسانیت و شرف شما بستگی به این حادثه دارد، را با این وسیله می ‏توانید خوب زنده نگه دارید... هرچه ما در این راه کوشش کنیم، به شرط اینکه هدف این کار را تشخیص بدهیم بجاست.

اما متأسفانه عده ‏ای این را نشناختند، خیال د که بدون اینکه مردم را به مکتب حسین علیه السلام آشنا کنیم، به فلسفه قیام حسینی آشنا کنیم، عارف به مقامات حسینی کنیم، همین قدر که مردمی آمدند و نشستند و یک گریه ‏ای را نفهمیده و ندانسته د، دیگر کفاره گناهان است!

حماسۀ حسینی، ج1، 78.

شهر مقدس قم و حرم حضرت معصومه (س) میزبان دلدادگان و عاشقان مکتب اهل بیت (ع) است که از اقصی نقاط جهان برای شرکت در جشن ها و آیین های اعیاد شعبانیه در این شهر حضور پیدا کرده و این ولادت با برکت را گرامی می دارند. «تا دشمنان راهت را به کلی در منطقه نابود نکنیم از پای نخواهیم نشست و بدان که خواهرانت در مکتب توحید راهت را ادامه خواهند داد. در خاتمه از خدای بزرگ خواستاریم که این قربانی ناقابل را پذیرا باشد. مجموعه ای از الگوهای مکتب های مختلف نقاشی با استفاده از آثار مشهوری از سرشناس ترین نقاشان هزاره ی گذشته، در قالب کت از سری کارهای نقاشی خلاق و آرامش بخش منتشر شد.
تحقیق درباره بررسی مفهوم در عناصر تصویری پوستر های مکتب لهستان فرمت فایل : word (لینک پایین صفحه) تعداد صفحات 143 صفحه این پایان نامه تحقیقی است درباره بررسی مفهوم در عناصر تصویری پوستر های مکتب لهستان با توجه به این امر که کشور لهستان از نظر وسعت و جمعیت در بین کشورهای منطقه، رتبه اول را دارد و همچنین به علت موقعیت جغرافیایی به قلب اروپای شرقی معروف میباشد، این مسئله باعث شده است تا بیش از سایرکشورها تحت تاثیر حوادث - اجتماعی روزگار خود باشد. طبیعی است که اوضاع - اجتماعی هر کشور تاثیر مستقیمی بر روی تمامی ابعاد جامعه ی خود دارد، در له ...
دریافت فایل پاو وینت معماری معاصر پست مدرن پاو وینت معماری پست مدرنیسم دسته بندی معماری بازدید ها 2 فرمت فایل ppt حجم فایل 6410 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 50  پاو وینت معماری معاصر پست مدرن گزارش تخلف برای پاو وینت معماری معاصر پست مدرن پاو وینت معماری معاصر پست مدرن فروشنده فایل کد کاربری 4674 تمام فایل ها کاربر پاو وینت معماری پست مدرنیسم تعداد اسلاید : 50 اسلاید در پاو وینت پست مدرنیسم که شامل ۵۰ اسلاید است به معرفی ۵ معمار بزرگ از معماران مکتب پست مدرنیسم خواهیم پرداخت و برجسته ترین آثار آنها را معرفی کرده و مورد بررسی قرار خواهیم داد و سپس چند نمونه موردی از سبک معماری پست مدرنیسم را از نظر خواهیم گذراند. پاو وینت معماری پست مدرنیسممعماری پست مدرنیسم
اراءنیوز-ذاکر اهلبیت حاج شبیر عباسی معروف به آق مدیر در دهمین روز محرم به دیدار معبودش شتافت .جاج شبیر عباسی که در مکتب مرحوم حجت ال حاج میرقاسم شفیعی (ره)پرورش یافته بود،خود سالها بعنوان معلم قرآن ودروس مرسوم آنزمان در مکتب خانه های روستاهای استان مازندران تدریس میکرد. این مرحوم مدتی نیز توسط مرحوم آیت ا...کوهستانی بعنوان معلم قرآن به نقاط مختلف جهت تدریس اعزام می شدند. مراسم تشیع جنازه امروزعصر سوم آبان 94 در روستای اراءبرگزار می گردد. اراءنیوز به خاندان محترم عباسی که اوایل مرداد 94 نیز در سوگ جانباز دفاع مقدس مرحوم حاج قربان عباسی نیزنشسته اند تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای این ذاکر اهلبیت ومعلم عزیز وفرزندش رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم، صبر و اجر مس می کند مردم کرمان در مجلس خبرگان ی گفت : طلاب علوم دینی باید حدیث غدیر را برای جوانان بازگو کنند که حدیث غدیر شناسنامه مکتب شیعه است. ابن سینا یا به طور کامل ابوالعلی حسین ابن عبدالله بن سینا، (980-1037) فیلسوف و پزشک ایرانی در دوران قرون وسطی (عصر طلایی ) بود در مکتب طب ی، نام حکیم ابن سینا نسبت به دیگر پزشکان بسیار برجسته است. منجى موعود درمکتب اهل سنت احادیث درباره حضرت مهدی علیه السلام در مکتب اهل سنت متواتر است.
حدیث متواتر حدیثى است که از طریق راویان مختلف با مذاهب گوناگون در زمان ها و مکان هاى متعدد و پراکنده نقل شده باشد؛ به طورى که هیچ گونه احتمال دروغ و یا تبانى در نشر آن نرود و این کثرت راویان و گوناگون آنان نشانه راستى حدیث مى باشد.
گاه یک موضوع با الفاظ مختلف با همین تعدد نقل شده است که به آن تواتر معنوى مى گویند و گاه یک موضوع با همین تعدد با الفاظى خاص عینا بیان گردیده که به آن تواتر لفظى گفته مى شود. کلاسیک گری کلاسیک گری یا کلاسیسیزم نام یکی از مکاتب ادبی است.
این سبک به ادبیاتی گفته می شود که پیش از پیدایش مکتب های دیگر و در فاصله قرن های ۱۵ و ۱۷ در اروپا وجود داشت که خود از هنر یونان و روم قدیم تقلید شده بود. در واقع هنر کلاسیک اصلی همان هنر یونان و روم قدیم است و مهمترین قانون در نوشته و یا اثر کلاسیک تقلید از طبیعت است. اما نباید از این غافل بود که پیروان مکتب های دیگر نیز خود را ملهم از طبیعت می دانند. رده بندی در مکتب کلاسیک انواع آثا. آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی به مناسبت ایام محرم گفت: صدای استکبارستیزی انقلاب ی صدای مکتب حسین (ع) است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علمای اهل سنت نور چشم ما هستند، پای حفظ که برسد شیعه و سنی نداریم مکتب باید بماند که می ماند. رئیس کمیته امداد ب ان اینکه رفع فقر بر عهده همه مسئولان نظام است گفت: اگر مسئولی به مکتب المؤمنین (ع) اعتقاد داشته باشد تا زمانی که فقیری وجود دارد، آرامش نخواهد داشت. بیر اوشاخلیخدا خوشاولدوم اودا بیر زره یال لحظلر گلدی سوشدی عمر صرف اولدی تال ................................................................................................................................... سرایدار گوی گینه من ترکی یازیم خوار اولوم مکتبیمیزده اوجا دیوار اولوم ویرمرم الدن بیله مطلبلری مکتب قرآنداسرایداراولوم برای نرم افزار اندروید هیئت مکتب العباس(ع) روی لینک زیر کلیک کنید (بروز رسانی شد) یا با استفاده از کیو آر کد مستقیما روی تلفن همراه خود کنید.
اختصاصی از فایلکو پاو وینت باوهوس مدرسه ای که یک مکتب معماری شد با و پر سرعت .
پاو وینت باوهوس مدرسه ای که یک مکتب معماری شد
پاو وینت باوهوس مدرسه ای که یک مکتب معماری شد  دسته بندی : پاو وینت _ کتاب جزوهنوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش )  قسمتی از اسلاید متن پاو وینت :  تعداد اسلاید : 17 صفحهباهاوس: مدرسه ای که یک مکتب معماری شد باهاوس نام یک مکتب معماری است که از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است.
این مدرسه معماری که از سال 1919 تا 1933 فعالیت می کرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته های هنر و معماری به دانشجویان تدریس می شود.
ساختمان و کارگاه های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال 1996 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.
باهاوس نام یک مکتب معماری است که از نام مدرسه هنر و معماری باهاوس در آلمان گرفته شده است.
این مدرسه معماری که از سال 1919 تا 1933 فعالیت می کرده است، پیشگام مدرنیسم در معماری بود و دستاوردهای آن هنوز نیز در رشته های هنر و معماری به دانشجویان تدریس می شود.
ساختمان و کارگاه های این مدرسه در دو شهر دسائو و وایمار آلمان از سال 1996 در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. مدرسه معماری باهاوس که در زبان آلمانی به معنی «خانه معماری» است، در دوران فعالیت چهارده ساله خود در آلمان، در سه شهر مختلف و تحت نظر سه آرشیتکت بزرگ که مدیریت باهاوس را نیز بر عهده داشته اند، فعالیت کرده است.
این مدرسه ابتدا از سال 1919 تا 1925 در شهر وایمار، سپس از سال 1925 تا 1932 در دسائو و بالا ه از سال 1932 تا 1933، یعنی زمانی که این مدرسه به دستور حکومت نازی آلمان تعطیل شد، در برلین فعالیت می کرد مدیریت این مدرسه نیز به ترتیب بر عهده و ر گروپیوس (1919 تا 1928)، هانیس مه یر (1928 تا 1930) و میز وان دروهه (1930 تا 1933) بود.
باهاوس در سال 1919 توسط و ر گروپیوس در شهر سنتی و قدیمی وایمار تأسیس شد.
هدف اولیه از تأسیس مدرسه باهاوس، ایجاد مکانی بود که ترکیبی از مدارس معماری، صنایع دستی (چون نجاری، آهنگری و...) و آکادمی هنری بود.
گروپیوس اعتقاد داشت که با پایان جنگ جهانی اول، دوره جدیدی از تاریخ آغاز شده است و قصد داشت در مدرسه باهاوس، سبک معماری جدیدی را که بازت از این دوران باشد، به وجود بیاورد.
به اعتقاد گروپیوس، این سبک معماری که می شد اصول آن را به تمام کالاهای مصرفی تعمیم داد، باید ارزان، کارکردگرا و سازگار با تولید انبوه می بود.
گروپیوس برای دستی به این هدف، می خواست هنرمندان و صنعت گران را با هم متحد کند تا به محصولی کارکردی و قابل استفاده، و در عین حال با ارزش از لحاظ هنری، دست یابد.
این ایده در بیانیه افتتاحیه مدرسه باهاوس به خوبی مشخص است: «ما در پی آنیم که جامعه تازه ای از هنرمندان پدید آوریم تا در میان آن ها دیگر تعصب حرفه ای که اکنون چون دیواری بلند هنرمندان و صنعتگران را از هم جدا می سازد، وجود نداشته باشد.» برنامه ریزان مدرسه باهاوس هنرهای زیبا را از صنایع دستی کاربردی ممتاز و متفاوت نمی دانستند و بر این باور بودند که هنر و معماری مدرن باید پاسخگوی نیازها و اقتضائات جامعه صنعتی مدرن باشد و طراحی خوب باید از عهده آزمون های زیباشناختی و ی برآید.
ویژگی عمده سبک باهاوس تکیه هر چه بیشتر بر کارکردگرایی، بهره گیری بهینه از خواص مواد و مصالح صنعتی، احتراز از تزئینات تجملی در نمای ساختمان ها و فرآورده های صنعتی بود.
دستی به نوعی هماهنگی بین ضرورت های کارکردی و کیفیت زیباشناختی، خو  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاو وینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا نمایید    لطفا به نکات زیر در هنگام ید  پاو وینت:  توجه فرمایید.در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاو وینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از ید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرماییدپس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاو وینت ید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک فایل برای شما نمایش داده خواهد شددر صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاو وینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارددر صورتی که اسلاید ها داری ج و یا ع باشند در متون پاو وینت قرار نخواهند گرفت.
هدف فروشگاه ایران پاو وینت کمک به سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان و علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


فایل  پرداخت آنلاین 

با
پاو وینت باوهوس مدرسه ای که یک مکتب معماری شد
برجسته مازندران گفت: افتخار ملت ایران طرفداری از مکتب حسینی است. خبرگزاری فارس: افتخار ملت ایران طرفداری از مکتب حسینی است به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله عبدالله نظری پیش از ظهر امروز در دومین روز ماه محرم در آیین عزاداری سید و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) که در فرمانداری مرکز استان برگزار شد با اشاره به فلسفه وجودی انسان در عالم دنیوی و ا وی، اظهار داشت: موجوداتی که در عالم مادی قرار دارند تحولی در بدون ثبات هستند. وی انسان . اختصاصی از ژیکو پاو وینت مروری اجمالی برشناخت مکتب مرکانتیلیسم و فیزیوکراتها با و پر سرعت .
 پاو وینت مروری اجمالی برشناخت مکتب مرکانتیلیسم و فیزیوکراتها
 پاو وینت مروری اجمالی برشناخت مکتب مرکانتیلیسم و فیزیوکراتها مکتب بازاربست گرایی (نیز سوداگرایی) یا مرکانتیلیسم (به فرانسوی: mercantilisme )از قرن شانزدهم تا نیمه قرن هجدهم رواج داشت و بیشترین سهم را در ایجاد خصلت تهاجمی خصومت و رقابت و استعمار در نظام اقتصادی سرمایه داری داشت. نظریات مکتب مرکانتیلیست اگر چه متناسب با رونق تجارت و اهمیت روزافزون مبادلات بین المللی شکل گرفته است اما به نوبه خود در تکامل نظام اقتصادی سرمایه داری تجاری و حتی ایجاد زمینه برای پیدایش نظام اقتصادی سرمایه داری صنعتی نقشی در خور توجه داشت..در زمان مرکانتیلیسم یعنی مدت زمان بین قرون ۱۶ تا ۱۸، استدلال می شد که موقعیت حد مطلوب برای یک کشور در ارتباط با تجارت خارجی وقتی حاصل است که آن کشور بتواند صادرات خود را افزایش و واردات را کاهش دهد. مرکانتیلیست ها طرفدار وضع قوانین در جهت برقراری عوارض گمرکی و موانع تجاری بوده و اعتقاد داشتند که از این طریق می توان وضعیت یک کشور را در سطح بین الملل بهبود بخشید.سیاست های اقتصادی مرکانتیلیستها در اوا قرن ۱۸ مورد نقد قرار گرفت. دیوید هیوم عقیده داشت که مرکانتیلیسم ممکن است در کوتاه مدت وضعیت تجاری را بهبود بخشد ولی این امر در دراز مدت به زیان کشور خاتمه می یابد.

آدام اسمیت در سال ۱۷۷۶ اقدام به انتشار کتاب مشهور خود تحت عنوان ثروت ملل کرد و در این کتاب شدیدا به نقطه نظرات مرکانتیلیست ها در مورد تجارت بین الملل ایراداتی را وارد کرد و اعتقاد داشت که کلیه کشورها می توانند از برقراری تجارت بین الملل هم زمان منتفع شوند، به نظر آدام اسمیت تحقق تقسیم کار در سطح بین الملل باعث تخصص کامل کشورها در تولید کالاهای مختلف شده و منجر به افزیش بازدهی و سطح تولیدات در کل دنیا خواهد شد. اسمیت معتقد است که از بین بردن موانع تجاری و برقراری تجارت آزاد به نفع کلیهٔ کشورها خواهد بود.
تعریف
این مکتب مجموعه نظریاتی منسجم ندارد و بیشتر ارائه دهنده نوعی اقتصاد است و بیشتر به تعیین جهت سیاست اقتصادی می پردازد. هدف های سیاستهای اقتصادی این مکتب در رسیدن کشور به ثروت و شهرت خلاصه می شود، و چون تنها عامل ایجاد ثروت را تجارت می داند بیشترین مقرارت را در همین زمینه وضع می نماید. تمام این مقررات در جهت ایجاد تراز تجاری مثبت است که خود موجب مثبت شدن تراز پرداختها می شود. مثبت شدن تراز تجاری کشور از دید مرکانتیلیست ها از طریق جاری شدن طلا از کشورهای دیگر به کشور خودی است که همزمان موجبات تضعیف کشوری که طلا از آن خارج کشته و قدرت یافتن کشوری که طلا به ان وارد گشته می شود.
بر همین اساس مرکانتلیست ها بر ممنوعیت هایشان بر سه زمینه متمرکز بود:
۱-ممنوعیت ورود کالاها بصورت آماده و ساخته شده که باعث بیکاری در کشور می شد.
۲-ممنوعیت صدور مواد خام از کشور که باعث تضعیف صنعت به علت نبود مواد اولیه در داخل کشور می شد.
۳-ممنوعیت مهاجرت نیروهای متخصص به خارج از کشور.
همچنین پیشنهادهای ایشان نیز طبعاً بر سه مورد متمرکز بود:
۱-صدور کالاهای ساخته شده و آماده مصرف به خارج که موجب اشتغال زایی در داخل کشور می شد.
۲-واردات مواد خام اولیه برای در اختیار بنگاهای تولیدی قرار دادن و در نهایت افزایش تولید.
۳-جذب نیروهای متخصص خارجی به کشور که همزمان با پیشرفت تولید داخلی به پسرفت کشور مه نجر می شد.
اغلب کشورهای اروپایی که دارای نظام سرمایه داری تجاری بودند برای ب قدرت و برخورداری از تراز تجاری مثبت اقدام به اعمال سیاستهای مرکانتیلیستی نمودند و بزودی تضاد منافع و درگیری میان آنها شدت یافت. جنگهایی که بین کشورهای اروپایی مانند جنگهای هلند و انگلستان یا انگلستان و فرانسه و همچنین م ن پرتقال و اسپانیا به وقوع پیوست ناشی از همین تضاد منافع حاصل از تفکر مرکانتیلیستی بود. پیشتازان این مکتب در فرانسه کلبر و ژان بدن، و در انگلستان الیزابت اول و کرامول، در هلند دلاکورت، در آلمان فریدریش دوم و ماریا ترزیا بودند.
بعدها بتدریج این اه از طریق استعمار کشورهای آسیایی و آفریقایی تامین شد که از آن جمله می توان به مستعمرات انگلیس و هلند و اسپانیا و ایتالیا و فرانسه و آلمان درآفریقا و آسیا مانند هند و آفریقای جنوبی اشاره نمود. به این شکل کشورهای سرمایه داری توانستند همزمان با تامین مواد خام اولیه به قیمت ناچیز و استفاده از نیروی کار ارزان قیمت مستعمرات خویش، بازارهای فروش وسیع برای کالاهای ساخته شده خود را در این کشورها پیدا کنند و بدین شکل اقتصاد خود را رونق ببخشندشامل 32 اسلاید powerpoint
با
پاو وینت مروری اجمالی برشناخت مکتب مرکانتیلیسم و فیزیوکراتها
جشن میلاد حسین(ع) با حضور جمعی از پیروان مکتب اهل بیت(ع) در حسینیه سیدال (ع) در شهرک "الربیعیه" در شرق عربستان برگزار شد. مجموعه: دنیای ضرب المثل
 
ضرب المثل ملا، خدا بد نده , ضرب المثل های خنده دار
داستان ضرب المثل ملا، خدا بد نده
 
مورد استفاده:
به افرادی می‌گویند که بیماری خود را بیش از حد بزرگ جلوه می‌دهند.
ملا در مکتب خانه‌ای درس می‌داد و در آن شهر زندگی می‌کرد. وای به حال شاگردی که ملا از او درس می‌پرسید و شاگرد درست جواب نمی‌داد. چوب و فلک وسط کلاس مهیا می‌شد و دانش آموز تنبل به شدیدترین شکل ممکن مورد تنبیه قرار می‌گرفت.
بعضی دانش آموزان از شدت ترس هرچه خوانده بودند با دیدن چنین صحنه‌هایی فراموش می‌ د. همیشه همه‌ی دانش آموزان سعی می‌ د به نحوی به دانش آموزی که از او سؤال پرسیده شده کمک کنند تا از تنبیه احتمالی جان سالم به در برد.
 
یک روز که ملا قرار بود درس سختی از دانش آموزان بپرسد، بچه‌ها با هم نقشه‌ای ریختند تا ملا را از پرسش منصرف کنند چون احتمال می‌دادند امروز نیمی از بچه‌ها با چوب و فلک تنبیه شوند.
بچه‌ها تصمیم گرفتند وقتی دیدند ملا به مکتب خانه نزدیک می‌شود، یکی از دانش آموزان زرنگ کلاس به پیشواز او برود و همین کار را هم د. آن دانش آموز نزدیک رفت سلام کرد، ملا از این رفتار او خوشش آمد. با لبخند جواب سلام او را داد. دانش آموز پرسید: ملا خدا بد ندهد! ح ون خوب نیست؟ چرا اینقدر رنگتان پریده؟
 
ملا که حالش خوب بود و هیچ ی نداشت گفت: خدا نکنه، دهنت رو ببند. ملا و دانش آموز کمی که جلوتر آمدند یکی دیگر از دانش آموزان طبق نقشه به دیدار ملا آمد. سلام کرد و گفت: ملا جان! خدا بد ندهد. ح ون بد شده؟ رنگتان امروز زرد شده؟ ملا اخم کرد و گفت: چه می‌گویی؟ خودت مریضی؟ من حالم خوب است.
 
ملا به مکتب خانه که رسید قبل از اینکه کفش‌هایش را درآورد یکی از بچه‌ها جلو رفت و گفت: سلام، ملا خدا بد ندهد! امروز ح ون خوش نیست؟ ملا این بار جواب سلام را داد، چیزی نگفت و به سمت جایگاهش در مکتب‌خانه رفت تا سرجایش بنشیند. بچه ها همه با هم سلام د. بعد از اینکه ملا با تکان دادن سر جواب همه را داد، یکی دیگر از بچه‌ها گفت: ملا خدا بد ندهد! ناخوش هستید، همزمان یکی دو تای دیگر از بچه‌ها حرف او را تصدیق د و گفتند: راست می‌گوید ملا خدا بد ندهد. ملا عصبانی شد و گفت: ت! دهنتون را ببندید، کی گفته من مریض هستم؟
 
همه‌ی بچه‌ها سکوت د و فکر د نقشه‌شان نگرفته کمی که گذشت ملا در اثر تلقینی که بچه‌ها به او کرده بودند کم کم احساس ضعف کرد بلند شد تا حالش از این بدتر نشده از مکتب خانه خارج شود.
بچه‌ها گفتند: ملا چی شده؟ ملا گفت: نمی‌دانم چه شد، احساس ضعف و سرگیجه دارم. می‌خواهم تا حالم بدتر از این نشده به خانه برگردم و هرچه زودتر جوشانده‌ای بخورم تا حالم بهتر بشه.
 
بعد رو کرد به شاگرد زرنگ کلاس که همان شاگردی بود که به پیشوازش رفته بود و گفت: تو امروز به جای من مسئول درس و مشق بچه‌ها هستی. امروز را استراحت می‌کنم تا زودتر حالم بهتر شود و بتوانم فردا خودم به مکتب خانه برگردم. آن وقت از مکتب خانه خارج شد و به خانه رفت. بچه‌ها از اینکه نقشه‌شان گرفته بود در پوست خود نمی‌گنجیدند آنها با این نقشه حداقل برای یک روز از تنبیه با چوب و فلک نجات پیدا د. - شادروان حاج هبه الله هروی، شهر - شادروان علی رحیمی،موذن مسجدجامع - شادروان اسماعیل ذبیحی،مستخدم دبستان پسرانه - شادروان فاطمه گلشنی،مستخدم دبستان دخترانه - شادروان عباس آراسته مقدم( عباس)،مکتب دار شهر(پسران) - شادروان بی بی فضه ، مکتب دار شهر(دختران) - حسین داروغه ، نوازنده سرنا - بزرگ خاندان حسامی شادروان احمدحسامی ملقب به حسام الدیوان - شادروان نیازعلی حسامی - غلامرضا محمدی ،پزشک عمومی - آقای حاج عبدالله امینی ، پیرغلام اباعبدالله الحسین(. اختصاصی از فایلکو پاو وینت زندگینامه حضرت ابراهیم - 40 اسلاید با و پر سرعت .
 پاو وینت زندگینامه حضرت ابراهیم - 40 اسلاید
 پاو وینت زندگینامه حضرت ابراهیم - 40 اسلاید   •فرازهای سازنده و گوناگون زندگی سودمند آن حضرت در ضمن 25 سوره قرآن ذکر شده است و این موضوع بیانگرعنایت خاص قرآن به زندگش ابراهیم (ع) است تا پیروان قرآن آن را بخوانند از آن درسهای بزرگ زندگی را بیاموزند و از مکتب سازنده و آموزنده او برای پیشروی به سوی کمال الهام بگیرند . حضرت ابراهیم (ع) دومین اولوالعزم است که دارای شریعت و کتاب مستقل بوده و دعوت جهانی داشته است . مناسب برای دانش آموزان و دبیران و اولیا برای کل پاو وینت از لینک زیر استفاده کنید:
با
پاو وینت زندگینامه حضرت ابراهیم - 40 اسلاید
اصطلاح اهل حدیث به این معنای خاصش از نیمه نخست قرن سوم رواج یافت. جریان اهل حدیث در اصل یک جریان فقهى و اجتهادى بود. مکتب اهل الحدیث، در پیدایش مکتب اشعرى تأثیر فراوان داشته است. به لحاظ روش شناسی، عقاید یا کلام اهل حدیث مبتنی بر محوریت شرع و آموزه های نقلی است. جریانی در میان اهل سنّت در سده های نخست ی با گرایش ویژه به ظاهر احادیث و کم توجهی به تفکر عقلی. این گروه در میان اهل سنت که عهده دار گردآوری، آموزش و گسترش احادیث بودند و با استناد به ظا. حضور محسن رضایی در مراسم عزاداری شب ششم محرم در هیئت مکتب ا هر الله علیها همشهری آنلاین: خواجو شاعر نامدار قرن هشتم را از سرآمدان مکتب تلفیق در قرن هشتم می دانند که تدبیر در هم آمیختن غزل عاشقانه و عارفانه را به نیکی پی گرفته و از انی است که راهی هموار برای حافظ فراهم کرده است. مرکز موسوم به «مکتب توثیق ال ء» در استان درعا اعلام کرد که در جریان عملیات صد روزه تروریستها ۱۱۷ تروریست و خبرنگار وابسته به آنان کشته شدند. جواد منصوری گفت: نگارش تاریخ شفاهی پس از انقلاب بیشتر به نیروهای انقل ، زحمتکش، مجاهد و مردمی متکی بود. جماران نوشت: در دیدارها و سخنرانی های مختلفی که داشتند، همواره بر این نکته تاکید می د که اگر امروز خطایی از متولیان حکومتی سر بزند، به پای نوشته می شود و این ش ت مکتب است. جماران نوشت: در دیدارها و سخنرانی های مختلفی که داشتند، همواره بر این نکته تاکید می د که اگر امروز خطایی از متولیان حکومتی سر بزند، به پای نوشته می شود و این ش ت مکتب است. سه کتاب مکتب نقاشی قهوه‎خانه ای با عنوان «از قهوه خانه تا فرهنگسرای نیاوران» با حضور علی مرادخانی رونمایی شد.