اول کی روش بعد کرانچار مسیر المپیک از جنت آباد تا کیلومتر 7 جاده قدیم کرج

اختصاصی از هایدی تحقیق و بررسی در مورد جاده جنگلی عباس آباد کلاردشت با و پر سرعت .
لینک و ید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 6 جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشتعباس آباد در 28 کیلومتری غرب چالوس و با فاصله 24 کیلومتری شرق تنکابن در مسیر جاده ساحلی واقع شده است. دریای نیلگون خزر در شمال جنگل های انبوه شمال دامنه های البرز در جنوب ، رودخانه اسبچین و شهر سلمانشهر از شرق ، جنگل سر سبز خشکه داران و شهر نشتارود در غرب محدود است.شهر عباس آباد با طول جغرافیایی 51 درجه نه دقیق و 36 درجه 43 دقیقه در غرب استان مازندران قرار داد. اقلیم این منطقه به دلیل وجود رشته کوه های البرز در جنوب که چون سدی از نفوذ رطوبت هوا به جنوب جلوگیری می کند بسیار مرطوب است ، رطوبت نسبی آن 65 تا 85 درصد می باشد. درجه حرارت متوسط سالانه 15 درجه است. نواحی جنوبی که مرز مشترک عباس آباد و کلاردشت را تشکیل می دهد. به علت شرایط خاص اقلیمی و حاصلخیزی خاک و بارندگی بیش از هزار میلیمتر در سال پوشیده از جنگل های انبوه به مرتع ، مزارع برنج و درختان میوه است. این شهر توریستی با جاذبه های وصف ناپذیر گردشگری در دامنه جنگل سر سبز البرز شمالی و سواحل رویایی خزر در امتداد شرقی و غربی (ساحل دریا) 8 کیلومتر و امتداد شمالی و جنوبی از دریا تا رشته کوه البرز 7 کیلومتر است که ارتفاع آن از سطح دریا 2 متر می باشد و مرتفعترین نقطه این شهر در خیابان با ارتفاع 20 متر از ساحل است و به واسطه قابلیت بیشمار گردشگری و قرار گرفتن در دامنه زیبا و جنگلی البرز در جنوب و سواحل ماسه ای دریای خزر در شمال از جذ ت خاصی بهره مند است.عباس آباد یکی از ای شهرستان تنکابن می باشد که شهرداری آن در سال 1336 هجری خورشیدی تاسیس شده است.جنگل کلاردشتاگر نقشه ایران را روبروی خود بگذاریم در شمالی ترین نقطه شهر توریستی عباس آباد را مشاهده می کنیم. این شهر ساحلی جنگل های بکر و بدیهی را در جنوب خود دارد.تنوع پوشش گیاهی و پوشش 8 تار جنگل زیبایی خاصی را به این منطقه بخشیده است. از روستای ماشال آباد که در 7 کیلومتری این شهر واقع شده است تا اولین روستای کلاردشت که مکارود نام دارد 15 کیلومتر است. وجود آبشارهای مختلف فصلی ، رودخانه های کوچک و بزرگ باعث شده تا آب و هوای مرطوب این منطقه هرگز از لابه لای درخت توسکا ، افرا ، ممرز ، راش خارج نشود و در طول سال شاهد بارندگی در این منطقه جنگل باشیم. این جاده جنگلی زیبا و سرسبز حدوداً در سال (1350-1347) ساخته شده است و در سال 1354 با آوردن ماشین های بلدوزر و غیره مسیر جاده مشخص کرده و ساخته شده است.در این جاده سرسبز وجود چشم های پرآب و زیبای به چشم می خورد از جمله (چسمه سبز گینه ) در روستای کل کته رود در اواسط جاده جنگل واقع شده است. شغل مردمان این منطقه (کلاردشت) اکثراً کشاورزی بوده که بیشتر باغات میوه کیوی به خاطر رونق بسیار عالی در این منطقه با آب و هوای مناسب به کاشت این درخت می پردازد و برداشت خوبی در ماههای مرداد و شهریور را دارند. برای رفتن به این جاده جنگلی که در واقع شاهراه حیاتی برای شهر ساحلی عباس آباد است به سمت جنوب حرکت می کنیم. وقتی به 7
با
تحقیق و بررسی در مورد جاده جنگلی عباس آباد کلاردشت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: اجرای روکش آسف در ۱۸۰ کیلومتر از جاده های استان برنامه ریزی شده است. 3 سه تاری با مدرک مالکیت نسق در فومن اول جاده صومعه سرا با قیمت مناسب 2000 متری در مسیر جاده فومن به صومعه سرا بر خط اصلی به ر حریم جاده با قیمت مناسب 3000 متری مالکیت نسقی 50متری جاده اصلی با قیمت خیلی مناسب 1000 الی 10 هزارمتری در مسیر جاده فومن سراوان بر اصلی با قیمت مناسب و موقیت فوق العاده عای رو به رشد نزدیک هتل در حال احداث - است تاری و ایجاد فضای مجتمع تفریحی ... مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بجنورد گفت: در 9 ماهه امسال خط کشی جاده های شهرستان بجنورد به طول 60 کیلومتر انجام شده است. در 18کیلومتری جاده کاشان نیاسر طرف راست جاده روستای کوچکیست بنام عباس آباد باچندین خانوار سکنه وارد روستا که میشوی نگاه خیره چند پیرزن همراهیت میکند تا از روستا عبور کنی و به مزرعه ای میرسی که تنها کشاورز آنجا مزرعه را(بالای عباس آباد )مینامید عصرروز 93/2/23بود حدود ساعت 5 بعد از ظهر رسیدیم راحت نبود انتخاب مدل نقاشی، ولی شروع کردیم تغییراتی درترکیب بندی کار انجام دادم هوا ابری آفت وبادی بود گاهی باد مانع کار میشد اوا کار ازدوستم مجتبی برای نگهداشتن تابلو کمک گرفتم که باد نبرد ومزرعه جو پایین کار را به سرعت جمع وچه به موقع تمام شد چون بعد از مدت کمی باد وگرد وغبار ونم باران شروع شد ومافرار را بر قرارترجیح دادیم 93/2/23 وپایان کار 93/2/23 ایسنا نوشت: مینی بوس حامل توریست های آلمانی در جاده تهران- شیراز محدوده سعادت آباد واژگون شد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت:37 کیلومتر روکش آسف در جاده های استان اردبیل اجرایی شده است. در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق شهرستان رشتخوار جاده روستای سعادت آباد به این مرکز این شهرستان مسدود شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: برخورد دو دستگاه کامیون در جاده قدیم رشت - قزوین… جذب اعتبار پروژه قزوین - کلاچای نـیازمند تـعامل مسئولان قـزوین و گـیلان جاده قزوین به کلاچای معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای جذب اعتبار و تسریع در پروژه راه قزوین کلاچای باید مدیران استان های گیلان و قزوین برای برنامه ریزی و هماهنگی با مدیران ارشد کشوری تلاش کنند. به گزارش تسنیم، منوچهر حبیبی اظهار کرد: پروژه احداث راه اصلی قزوین - رحیم آباد – کلاچای یکی از پروژه های مهم در دست اجرا در منطقه الموت غربی است که با احداث این راه زمینه توسعه اقتصادی منطقه فراهم می شود. معاون عمرانی استاندار قزوین از برنامه ریزی لازم در استان های قزوین و گیلان جهت هماهنگی با مدیران ملی جهت تخصیص منابع مالی این طرح خبر داد و افزود : با برنامه ریزی پیش بینی شده امیداریم عملیات اجرایی پروژه قزوین – رحیم آباد – کلاچای با سرعت بیشتری اجرا شود. وی تصریح کرد: حدود ۹۰ کیلومتر از ۱۵۰ کیلومتر این محور در حوزه استان قزوین واقع شده و با اجرای آن ضمن کاهش مسیر ۱۰۰ کیلومتری بین استانهای قزوین و گیلان و غرب مازندران، توسعه صنعت گردشگری و رونق اقتصادی روستاهای مسیر این جاده را در پی دارد. در محور کندوان تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد و همچنین روز شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ مجدداً از کرج به سمت مرزن آباد، ممنوع است. در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز ۳۱ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد و همچنین از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است. باربری در جنت آباد : حمل اسباب منزل و اداری، باربری شهری و بین شهری، جابجایی جهاز عروس، حمل و نقل وسائل سنگین، بسته بندی حرفه ای با تجهیزات مناسب ، اتوبار و باربری در جنت آباد

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...] با توجه به شروع فصل بهار و در ادامه تابستان مسیر روستا را بیشتر برای شما عزیزان توضیح می دهم تا روزهای آرامی در کنار طبیعت داشته باشید. در پست های قبل گفتم که از جاده گوارشک می شود به روستا آمد که ابتدای جاده گوارشک از چند متر قبل ازهارونیه می باشد. در ادامه می توان از تابلوهای راهنما که مسیر سد ارداک را نشان می دهند کمک بگیرید تا برسید به روستای انداد. در روستای انداد از تابلوی روستای آبقد کمک بگیرید.۵ کیلومتر بالاتر از روستای آبقد باغات سرسبز و رودخانه شروع می شود. براتون دو تا از ع هایی که برای زمان قدیم و تو مسیر قدیمه روستا که هنوز جاده وجود نداشته (تا جایی که من میدونم تا روستای جیرکل جاده بصورت خاکی بود،وجالب اینجاس که ایستگاه تا ی داشت ،برای افراد مسن و سالمند، انی که نمی توانند پیاده روی کنند.اسب،قاطر و حتی کرایه می دادند) ، تو ادامه مطلب گذاشتم. در فرودگاه م آباد این هفته در مسیر م آباد، تهران، مشهد و بالع از از ۱۵ تا ۱۸ اسفند ۱۶ پرواز انجام می شود. عملیات فنس کشی جاده عباس آباد از این هفته شروع می شود و قرار است در فاز اول حدود 6 کیلومتر ازاین جاده برای عبور یوزپلنگ ها ایمن سازی شود،این درحالی است که شرایط یوزپلنگ ها مانند گذشته بحرانی گزارش می شود و هنوز معمای ناپدید شدن یوزپلنگ های ماده در زیستگاه های یزد حل نشده است.خبر فوری/  جاده عباس آباد   بین دو زیستگاه مهم یوزپلنگ  ( میاندشت و توران) قرار داد به همین خاطر باید هرچه زودتر ایمن سازی شود،زیرا تعداد زیادی یوز  (حدود شش قلاده در سه سال گذشته) هنگام تردد بین این دو زیستگاه و عبور از جاده عباس آباد  با خودرو ها عبوری تصادف کرده و تلف شده اند.هومن جوکار، مدیر پروژه بین المللی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی در گفت وگو با خبرفوری درباره آ ین تلاش ها برای فنس کشی و ایمن سازی جاده عباس آباد  می گوید: تمام زیرگذر و آب گذرهایی که در جاده عباس آباد شواهدی از عبور و مرور یوز در آنها مشاهده شده اصلاح شده اند.آن طور که او می گوید  یک میلیارد تومان اعتبار برای فنس کشی اختصاص پیدا کرده و در اختیار  اداره راه و ترابری سمنان قرار گرفته است.فنس کشی با بودجه محدودبراساس مطالعاتی که کارشناسان انجام داده اند،حدود 12کیلومتر از جاده عباس آباد نیاز به فنس کشی دارد،اما به دلایلی مانند کمبود بودجه در فاز نخست حدود شش کیلومتر از جاده فنس کشی می شود.جوکار می افزاید: با توجه به اینکه تصمیم بر این شده که کار با کیفیت مناسب انجام شود فعلا شش کیلومترازاین مسیر پوشش داده می شود و در سال مالی آینده نیز تلاش می شود تا بودجه لازم برای تکمیل پروژه اختصاص پیدا کند.آن طور که او می گوید کار نقشه برداری و شناسایی نقاط لازم در جاده عباس آباد به اتمام رسیده و قرار است ازاین هفته عملیات پی سازی (فونداسیون) انجام شود.کارشناسان برای نصب مناسب فنس ها تصمیم دارند عملیات بتن ریزی را  به عرض 30 و عمق 70 سانتی متر انجام دهند.هرچند نمی توان آمار دقیقی از جمعیت یوزپلنگ ها ک در زیستگاه های   میاندشت و توران داد،اما  می شود تخمین زد که  در توران حدود 14 یوز بالغ و در میاندشت نیز 7 یوز بالغ وجود داشته باشد.معمای یوزهااز جمعیت یوزپلنگ های کشورمان آمار دقیقی در دست نیست،چراکه وسعت زیاد زیستگاه ها و نبود تجهیزات کافی مانند دوربین های تله ای سبب شده جمعیت این گونه بدرستی برآورد نشود،اما  کارشناسان می گویند می شود تخمین زد که حدود 50 تا 70 یوز در کشورمان باقی مانده باشد.مساله دیگری که باید مسئولان و کارشناسان به شکل ویژه به آن بپردازند...ادامه مطلب شهر دون هوانگ، در استان گانسوی چین یک گذرگاه مهم در مسیر جاده باستانی ابریشم بوده که اکنون به یک مقصد محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. مراسم ۱۳ آبان ماه مردم شهر ت آباد برخوار با حضور حجت ال اروجی مدیرکل تبلیغات ی استان اصفهان برگزار شد. حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد حضور حجت ال اروجی در ۱۳ آبان مردم ت آباد ایسنا نوشت: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهورگفت: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور کرج - چالوس از محدوده های مرزن آباد تا دزبن، پل زنگوله و تونل کندوان سنگین و طول محور پر حجم گزارش شده و ترافیک در طول دو مسیر رفت و برگشت محور فیروزکوه نیز پرحجم است. در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. تصادف در جاده کمربندی علی آباد کتول منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن سه نفر شد. در محور کندوان تردد خودرو از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز هفته جاری از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز ، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود. رئیس پلیس راه خوزستان، از کاهش سرعت اتوبوس ها به 60 کیلومتر در جاده های باران زده استان خبر داد. ورود به شانه جاده در تمام شرایط ممنوع نیست. مثلاً در صورت خودرو، توقف در این مسیر مجاز است تا عبور و مرور در جاده با مشکل مواجه نشود. در برخی کشورها در صورت ترافیک سنگین، راهنمایی و رانندگی معمولاً در تابلوهای ترافیکی led مجاز بودن حرکت خودروها در این مسیر اضطراری را اعلام می کنند تا با ایجاد یک مسیر بیشتر، ترافیک روان تر شود. بسمی تعالی صعود به قله دائم برف برنامه این هفته صعود به قله دائم برف همدان بود که توسط جناب آقای مجید خلجی مربی تیم کوهنوردی و بقیه ی کارمندان و دانشجویان در تاریخ 22/2/1393 برگزار شد قله قزل ارسلان یکی از فنی ترین قله های همدان می باشد که در فصل زمستان نیازمند تجهیزات فنی صعود , فرود و کرامپون ودرگیری با ص ه های سنگی پوشیده از یخ و برف می باشد. در تابستان هم درگیری با سنگ امری اجتناب ناپذیر است که به دلیل نداشتن تجهیزات به سوی قله دائم برف حرکت کردیم. گزارش حرکت به سمت همدان در ساعت 5:45 دوستان دانشجو و کارمند در جلوی آزاد ی قنات حضور به هم رساندن در ساعت 6:10 از اراک حرکت کردیم در خیابان قائم مقام اراک آقای سجادی را به همراه تدارکات برنامه سوار کردیم ساعت 6:30 میدان (ره) توقف کوتاهی برای ید انجام شد سپس از میدان (ره) به سمت ملایر حرکت کردیم ساعت 8:30 به ملایر رسیدیم بعد یک ساعت یعنی ساعت 9:30 به همدان رسیدیم از همدان به سمت بیرون شهر حرکت کردیم در کمربندی وجی شهر همدان در ساعت 9:45 به میدان بهار رسیدیم برای کمی استراحت توقف کردیم ساعت 10 به سمت روستای وهنان حرکت کردیم . دسترسی مرسوم به قله دائم برف از طریق روستای وهنان می باشد به طوری که در محور همدان به اسد آباد بعد از طی مسافت 4 کیلومتر از سه راهی صالح آباد (پاسگاه شهید زارعی )به سمت اسد آباد , بعد از مشاهدی چراغ چشمک زن در سمت راست جاده , وارد جاده فرعی سمت چپ میشویم که دشت خیلی سبز در دو طرف جاده چشم را خیره میکند بعد از طی مسافت حدودا 10 کیلومتر جاده سربالایی میشه بعد به گردنه ای می رسیم که در سمت راست دره ای پر از درخت ودر سمت چپ به تپه ای بلند ختم می شود بعد گردنه به روستای نور آباد می رسیم کمی جلوتر به یک دو راهی می رسیم که سمت راست وارد به روستای وهنان ختم میشه از سمت چپ با کمی سر بالایی و جاده ای خاکی راه را ادامه دادیم تا به خانه های عشایری رسیدیم ساعت 10:45 رسیدیم دوستان آماده شدن برای حرکت ,ساعت 11 حرکت کردیم به سمت دامنه قله , مسیر انتخ از دامنه به سمت دره ی میان قله های دائم برف و قزل ارسلان تا به سمت پناهگاه می باشد. ساعت 12:35 به ارتفاع 2910 متر رسیدم هوا خیلی عالی , نشستیم برای استراحت 15 دقیقه ای . ساعت 12:53 حرکت کردیم به سمت پناهگاه . از استراحت قبلی در ارتفاع 2910متر 3 کیلومتر بود تا پناهگاه .ساعت 13:20 به پناهگاه رسیدیم برای استراحت .پناهگاه در ارتفاع 3110 متر قرار دارد .پناهگاه با رنگ زرد نقاشی شده است . بعد از کمی استراحت وسایل اضافی را در داخل پناهگاه گذاشتیم و حرکت کردیم به سمت قله دائم برف . ساعت 15 رسیدیم به نوک قله دائم برف با ارتفاع 3455 متر . ساعت 15:20 حرکت کردیم به سمت پناهگاه برای صرف ناهار. ساعت 16:13رسیدیم پناهگاه برای استراحت و ناهار . ساعت 17 حرکت کردیم به سمت پایین قله . ساعت 19:10 رسیدیم به پایین قله ودر ساعت 19:22 همه سوار مینی بوس شدیم و به سمت همدان وسپس به سمت اراک . (عزیزی) س رست برنامه سید عطا سجادی بسمی تعالی صعود به قله دائم برف برنامه این هفته صعود به قله دائم برف همدان بود که توسط جناب آقای مجید خلجی مربی تیم کوهنوردی و بقیه ی کارمندان و دانشجویان در تاریخ 22/2/1393 برگزار شد قله قزل ارسلان یکی از فنی ترین قله های همدان می باشد که در فصل زمستان نیازمند تجهیزات فنی صعود , فرود و کرامپون ودرگیری با ص ه های سنگی پوشیده از یخ و برف می باشد. در تابستان هم درگیری با سنگ امری اجتناب ناپذیر است که به دلیل نداشتن تجهیزات به سوی قله دائم برف حرکت کردیم. گزارش حرکت به سمت همدان در ساعت 5:45 دوستان دانشجو و کارمند در جلوی آزاد ی قنات حضور به هم رساندن در ساعت 6:10 از اراک حرکت کردیم در خیابان قائم مقام اراک آقای سجادی را به همراه تدارکات برنامه سوار کردیم ساعت 6:30 میدان (ره) توقف کوتاهی برای ید انجام شد سپس از میدان (ره) به سمت ملایر حرکت کردیم ساعت 8:30 به ملایر رسیدیم بعد یک ساعت یعنی ساعت 9:30 به همدان رسیدیم از همدان به سمت بیرون شهر حرکت کردیم در کمربندی وجی شهر همدان در ساعت 9:45 به میدان بهار رسیدیم برای کمی استراحت توقف کردیم ساعت 10 به سمت روستای وهنان حرکت کردیم . دسترسی مرسوم به قله دائم برف از طریق روستای وهنان می باشد به طوری که در محور همدان به اسد آباد بعد از طی مسافت 4 کیلومتر از سه راهی صالح آباد (پاسگاه شهید زارعی )به سمت اسد آباد , بعد از مشاهدی چراغ چشمک زن در سمت راست جاده , وارد جاده فرعی سمت چپ میشویم که دشت خیلی سبز در دو طرف جاده چشم را خیره میکند بعد از طی مسافت حدودا 10 کیلومتر جاده سربالایی میشه بعد به گردنه ای می رسیم که در سمت راست دره ای پر از درخت ودر سمت چپ به تپه ای بلند ختم می شود بعد گردنه به روستای نور آباد می رسیم کمی جلوتر به یک دو راهی می رسیم که سمت راست وارد به روستای وهنان ختم میشه از سمت چپ با کمی سر بالایی و جاده ای خاکی راه را ادامه دادیم تا به خانه های عشایری رسیدیم ساعت 10:45 رسیدیم دوستان آماده شدن برای حرکت ,ساعت 11 حرکت کردیم به سمت دامنه قله , مسیر انتخ از دامنه به سمت دره ی میان قله های دائم برف و قزل ارسلان تا به سمت پناهگاه می باشد. ساعت 12:35 به ارتفاع 2910 متر رسیدم هوا خیلی عالی , نشستیم برای استراحت 15 دقیقه ای . ساعت 12:53 حرکت کردیم به سمت پناهگاه . از استراحت قبلی در ارتفاع 2910متر 3 کیلومتر بود تا پناهگاه .ساعت 13:20 به پناهگاه رسیدیم برای استراحت .پناهگاه در ارتفاع 3110 متر قرار دارد .پناهگاه با رنگ زرد نقاشی شده است . بعد از کمی استراحت وسایل اضافی را در داخل پناهگاه گذاشتیم و حرکت کردیم به سمت قله دائم برف . ساعت 15 رسیدیم به نوک قله دائم برف با ارتفاع 3455 متر . ساعت 15:20 حرکت کردیم به سمت پناهگاه برای صرف ناهار. ساعت 16:13رسیدیم پناهگاه برای استراحت و ناهار . ساعت 17 حرکت کردیم به سمت پایین قله . ساعت 19:10 رسیدیم به پایین قله ودر ساعت 19:22 همه سوار مینی بوس شدیم و به سمت همدان وسپس به سمت اراک . (عزیزی) س رست برنامه سید عطا سجادی در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز آینده از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد خودرو از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز ، از مرزن آباد به سمت کرج، به صورت یک طرفه خواهد بود. تردد تریلر و کامیون از ساعت ۱۲فردا تا ساعت ۲۴ از جاده قدیم کاشان-قم نرسیده به پل کبیر به سمت مسجد جمکران ممنوع است و وسایل نقلیه می توانند از مسیر جایگزین کنارگذر پل کبیر وارد اتوبان کاشان-قم شوند. فرمانده انتظامی پلدختر از واژگونی یک دستگاه تریلر نفت کش حامل نفت کوره در جاده پلدختر – م آباد خبر داد. خبرگزاری ایرنا؛ تصویری از ترافیک سنگین در جاده آباد غرب به طرف س ل ذهاب را منتشر کرد. مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: پنج هزار و ۳۶۶ کیلومتر- باند برف روبی طی تعطیلات نوروزی در محورهای مواصلاتی استان انجام شد. نشریه شاهرود پیام- ستون نگاه- محمد رضائیان :سفری کوتاه مدت به شمال داشتیم ودر طول مسیر چند مرتبه وارد جنگل جاده کیاسر شدیم تا از هوای خوب آن استفاده کنیم. در هر نقطه از جنگل که جاده ای وارد آن شده بود تا چشم کار می کرد زباله ریخته شده بود تا بار دیگر ثابت شود که جاده در جنگل ت یب می آورد. بطری های خالی نوشابه ، سفره های یک بار مصرف ، نایلون وهر نوع پلاستیک دیگری که بتوان تصورش را..... نشریه شاهرود پیام- ستون نگاه- محمد رضائیان :سفری کوتاه مدت به شمال داشتیم ودر طول مسیر چند مرتبه وارد جنگل جاده کیاسر شدیم تا از هوای خوب آن استفاده کنیم. در هر نقطه از جنگل که جاده ای وارد آن شده بود تا چشم کار می کرد زباله ریخته شده بود تا بار دیگر ثابت شود که جاده در جنگل ت یب می آورد. بطری های خالی نوشابه ، سفره های یک بار مصرف ، نایلون وهر نوع پلاستیک دیگری که بتوان تصورش را..... ۵۰ کیلومتر از جاده های سخت گذر عشایری شهرستانهای کهگیلویه، چرام ولنده بازگشایی شد. عملیات راه سازی در جاده م آباد - پلدختر باعث قلع و قمع درختان بلوط در حاشیه جاده شده است. با آغاز طرح اعمال محدودیت های ترافیکی سفرهای نوروزی، تردد انواع کامیون و تریلی در جاده قدیم ساوه - همدان از 26 اسفند ماه به مدت پنج روز ممنوع است. این اتفاقات فقط در ایران می افتد. تیم ملی امیدمان را قربانی کردیم و برای بیرون ش از اصفهان فقط آفتابه گردنش نیانداختیم و سوار بر چا ا دور شهر نگرد مش اما حالا طیب و طاهر شده که برگشته است! خبرآنلاین/   زلاتو کرانچار دوباره برگشته اصفهان. تقریبا سه سال بعد از ا اج عجیب و غریبش. وقتی عذرش را خواستند، ماجراهای عجیب و غریب رفتن زلاتکو بر می گشت به تصمیم آنی مدیر اصفهانی. چرا؟ چون به یقین رسیده بود او بعضی وقت ها ح ش طبیعی نیست. کاری د که خودش از اصف. واژگونی خودروی پراید در جاده بندرعباس سیرجان یک کشته و سه مجروح بر جای گذاشت. غرق ابر مازیچال تکه ای از بهشت شمال است. برای دیدن این بهشت باید از میانه دشت کلاردشت، از جاده ای خاکی به سمت ارتفاعات مازیچال حرکت کنید. جاده ای که تردد خودروهای سواری در آن تقریبا غیر ممکن است و حدود یک ساعت زمان می برد تا شما را بعد از گذر از 17 کیلومتر جاده، به ارتفاعات دیدنی مازیچال برساند. در میان راه باید از جنگل های زیبایی بگذرید که با تنوع درختی شان شما را غافلگیر می کنند. بلوط ها و کاج های گوناگون همسفران شما تا رسیدن به مازیچال هستند که تحمل این مسیر نسبتا طولانی را برایتان ساده می کنند. هر چه به ارتفاعات مازیچال نزدیک می شوید، ابرها دست یافتنی تر می شوند. آنقدر که اگر آسمان یاری کند، سر تا پا ابری می شوید!